Akan Tiba jugak,,

Bismillahirrahmanirrahim..
Entah, hari ini rajin nak update blog,
padahal tiba2 kekeringan idea untuk menulis..
tadi macam2 duk pikir, dan nak tulis,
tup2 lenyap begitu sahaja..:)
cuma hari ini, ada the best moment..
tadi p melawat perkampungan orang asli..alhamdulillah it's nice..
rasa KETENANGAN, ada HIKMAH di situ..
biarlah hanya Allah dan diriku je tahu..
balik ja, terus termenung panjang..
tiba2, mengalir plak air mata nih..T.T
yea, i need to leave something..
it's my promise with Allah..
dan aku kena tunaikan..
rasa ini biarlah hanya Allah je yang tahu..
sebab dia mengatur semua ini..
Allah xkan buat semua ini dengan sia2,
at first time, aku dah bleh rasa it would be happen..
dan it's HAPPEN now...Allahurabbi..
dan aku dah JANJI, bila ianya terjadi, aku kena TINGGALKAN ia..
biarlah ianya mungkin tak adil bagi pihak sebelah sana,
tapi i know..i'm nothing kalau nak dibandingkan yang lain..
masih ramai lagi yang lagi baek dari aku yang masih cetek dengan agamaNYA..
tapi aku akan cuba yang sedaya upaya..
dulu aku YAKIN aku dapat ELAK
tapi memang betol Allah kata,
manusia nih lemah..lemah..lemah sangat..
Allahurabbi..
akan tiba di mana aku akan melupakan sebelah SANA..
maaf, aku xmmpu..andailah kau tau..
tapi aku akan pastikan kau takkan tau..:)
biar aku dan DIA ja yang tahu..
itu yang TERBAIK..
sekian....

No comments: