IKHTIAR PENYAKIT KRONIK DENGAN VIVIX..

Assalamualaikum wrt wbt..kali nih ar nak share tentang produk yang hebat diantara yg hebat iaitu VIVIX..:) Bila ar tengok depan mata patient yang menderita penykait kronik seperti cancer, Diabetes, Stroke, dan lain-lain lagi, hati mana yang tidak tersentuh lebih- lebih lagi kalau itu adalah ibu bapa kita sendiri.. Jadi, ar rasa terpanggil nak share tentang kebaikan VIVIX sebab ramai pengguna VIVIX memberi respons yang positif.. mana tahu mungkin ini boleh jadi ikhtiar juga untuk diri kita dan orang tersayang yang sedang mengalami masalah kesihatan..:)



Shaklee Vivix, feel 25 years younger and live 25 years longer... ini adalah guarantee dari pihak Shaklee sendiri kerana kajian telah dilakukan dan telah terbukti Vivix mampu buat kita kelihatan 25 tahun lebih muda...

VIVIX SHAKLEE mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang KAYA DENGAN POLIFENOL menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang MENGANDUNGI KHASIAT ANTIOKSIDAN DAN SEL ANTI-PENUAAN SEMULAJADI.
VIVIX adalah satu produk yang berjaya mencetuskan revolusi terbaru iaitu anti penuaan selular. Di kala usia meningkat, pengambilan pelbagai jenis ubat atau vitamin menjadi sangat sukar. TETAPI, anda hanya perlukan 1 SUDU TEH VIVIX sahaja sehari. Mudah sahaja kan.


Bagaimana VIVIX bertindak?



Badan kita berhadapan dengan 4 mekanisma penuaan selular.

1. Kemusnahan DNA
Setiap sel di dalam badan kita sentiasa diserang oleh berjuta-juta anasir pemusnah DNA yang boleh membahayakan data asas untuk sel genetik. Ia juga akan menghasilkan “typo” yang mengganggu fungsi-fungsi sel serta ketahanan.
Kandungan VIVIX membantu untuk memelihara dan membaikpulih sel DNA selular.
2. Pengawalan genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan selular penuaan dengan mengawal keseimbangan dinamik di antara kadar kemusnahan dan pembaikpulih. Ini termasuk sel hidup atau mati.
Kandungan VIVIX memberikan kesan positif kepada penyusunan genetik yang melambatkan proses penuaan selular.
3. Kemerosotan pengeluaran tenaga selular
Mitokondria di dalam sel kita menghasilkan tenaga yang kita tidak akan dapat hidup tanpanya. Apabila keberkesanan mitokondria berkurang maka fungsi sel juga akan menjadi lemah.
Kandungan Vivix menggalakkan biogenesis mitokondria.
4. Pengumpulan Protein AGE
Pengumpulan Advanced Glycation End Products (AGE) Protein yang berlebihan di dalam badan boleh menyebabkan kerosakan sel yang boleh menjejaskan integriti serta daya tahan sel.


Kandungan VIVIX adalah 10 kali ganda lebih kuat daripada resveratrol dalam memperlahankan pembentukan Protein AGE.





SIAPA YANG PERLUKAN VIVIX??




ANTARA TESTIMONI VIVIX:




Di samping kita ikhtiar dengan perubatan di hospital, tiada salahnya kita mencuba suplemen untuk membantu meningkatkan tahap kesihatan kita. Jangan kata kita redha dan pasrah sehinggakan tak mahu usaha nak pulih dan bantu badan kita. Ingatlah, badan adalah anugerahNya dan milikNya..jadi, sebagai hamba, ini adalah amanah dan tanggungjawab..bukan untuk sesiapa tetapi untuk diri dan keranaNya.. jangan sampai sudah terhantuk baru tergadah,,MENCEGAH LEBIH BAIK DARIPADA MENGUBATI..:)

Usah berkira dengan pelaburan,,kerana pelaburan masa depan mungkin lebih besar jika hari ini masih berkira untuk melaburkan sedikit untuk orang tersayang dan juga diri sendiri..:)


Sebarang pertanyaan, konsultansi produk Shaklee,pengalaman saya dengan Shaklee dan apa-apa persolan berkaitan, boleh hubungi saya seperti di bawah, InsyaAllah saya akan cuba membantu anda dengan izinNya.. :)

Whatsapp/Telegram: 013-4030013
emel: norhanifah92@gmail.com
Facebook: www.facebook.com/are.niefah

No comments: