SHAKLEE MENAWAN HATI RAKYAT MALAYSIA

MENGAPA SHAKLEE MENJADI ISU HANGAT?!  


WHAT HAPPEN to warga Malaysia?? bukak FB, nampak Shaklee, bukak wassap orang cakap pasal Shaklee, bukak Blog, memang berlambak pasal Shaklee..oh oh oh, fenomena apakah ini??? dulu dengar pasal Shaklee, jeling2 aja..ada aku kisah?? (dulu lah) blog nih pun mana ada citer pasal Shaklee, banyak puisi ado lh..hehe..dulu sombong dengan Shaklee, sekali terjebak dengan Sahklee,,oh oh oh, makan tido pun dengan Shaklee ork? hhee..meh cik are nak stori sket pasal Shaklee nih..jom godek yo!

Mengapa Cik Are memlih Shaklee?

• Suplemen Shaklee adalah semulajadi selamat, berkesan, mesra alam dan terbukti selama lebih 50 tahun! 50 tahun tuh..50 tahun!!!


• Bermula dengan modal serendah RM65 / RM75 ataupun tanpa modal langsung. muroh ko mahal?? hee..seumur hidup nih..bukan tiap2 tahun.

• Tidak perlu menyimpan stok kerana cara menjual barang di Shaklee senang sahaja. Cuma perlu rasai dan kongsi pengalaman awok semo. Awok semo mendapat pesanan, caranya awok semo cuma perlu order online kepada Shaklee dan biarkan mereka yang packing dan poskan untuk pelanggan awok semo. Senang kan? Kalau awok semo sedang cuti-cuti di oversea pun awok semo masih boleh membuat perniagaan ini! ha! xyah simpan stok, xyah susah2 nk g pos, sesuai ngn Cik Are yang busy di hospital nih..:)

• Tidak perlu keluar mencari customer, cuma duduk di hadapan laptop sahaja! aha! bukan g ketuk pintu rumah orang tanya, cik nak beli shaklee dop? he..xperlu..xperlu..

• Cik are nih pemalu. cik are kurang pandai nak terangkan produk. cik are ni mana pandai nak pujuk-pujuk orang supaya membeli produk yang cik are jual. Tapi di Shaklee, cik are hanya perlu sharing dan 'cerita' sahaja pengalaman dan kebaikan Shaklee. tapi automatik cik are dah bleh terangkan produk sebab ilmu yang selalu mengalir.. Dan paling best, semuanya dibuat menggunakan jari jemari sahaja - iaitu menaip di laptop! Dan cik are pasti awok semo juga mampu melakukannya. ^^

• Cik are diberikan panduan dan sokongan motivasi daripada Master-Master Shaklee yang sangat hebat! Ada antara mereka ini sudah mempunyai pendapatan mencecah 6 angka! Percayalah ianya tidak MUSTAHIL walaupun awok semo cuma seorang surirumah dan seorang pelajar macam cik are..yang best bukan ilmu biz, tapi ilmu kaitan dengan kesihatan yg sudah semestinya my line as a Medical Assistant dan ilmu dunia akhirat..terkadang mcm duk dalam usrah plop..:)

Dah jelas kan, kenapa SHAKLEE meniti dibibir-bibir rakyat Malaysia? So, nak tahu tak macamana nak jadi member SHAKLEE ni.. Baiklah ye..berikut adalah serba sedikit FAQ tentang bagaimana nak jadi ahli shaklee dan faedah2 nya. 

1)    Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Awok semo boleh mendaftar dengan menbuat pembayaran untuk registration fee, ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650 Semenanjung & RM850 Sabah/Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma.

Awok semo cuma perlu menghubungi cik are dan cik are akan uruskan urusan pendaftaran. Awok semo tak perlu keluar dari rumah pun!! Cik are akan tolong awok semo..InsyaAllah.

2)    Yuran keahlian Shaklee

Pendaftaran ialah RM65 dan tambahan RM10 (Semenanjung) RM 20 (Sabah/Sarawak) untuk pos member kit ke rumah awok semo. Mudahkan?...Jumlah semuanya hanya RM75/ RM85 untuk yuran seumur hidup.

3)    Maintain point dan keahlian

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan awok semo mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, awok perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu. Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase.

4)    Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tak perlu.

5)    Apa kelebihan jadi ahli Shaklee

Awok dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, awok semo akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Dengan menjadi ahli di bawah Cik are (menggunakan ID saya  1090537  sebagai sponsor), awok semo boleh memulakan perniagaan Shaklee awok sendiri di bawah bimbingan team kami.

Antara 4 manfaat utama menjadi ahli shaklee ni ialah : 


1. Dapat membeli pada harga ahli iaitu 12% - 20% kurang dari harga jualan bukan ahli. Awok semo dapat untung byk disitu. 

2. Dapat membeli sendiri secara online di www.shaklee2u.com.my. klik klik saja...mudah kan? Dalam masa kurang dari seminggu barang akan smpai depan pintu rumah awok. Bila dah siap order, nnti awok akan dpt sms update consignment note barang anda. So, awok boleh track sendiri kat online. 

3. Jika cukup point, awok akan terima bonus dalam bentuk cash $$$ terus masuk dalam bank account awok. Best tak best tak? best lah kannn...

4. Bagi yg ingin menjana pendapatan dengan shaklee, awok akan dilatih bersama2 group Jutawan kami utk melebarkan bisnes awok. Semuanya secara online. 

Sekiranya awok berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi cik are seperti di bawah untuk maklumat lanjut. Cik are akan bercerita lagi tentang pengalaman cik area menjadi ahli seterusnya membina perniagaan bersama Shaklee.

So apa lagi... jom jadi ahli shaklee bersama Cik are!!!
dop paham dakpe,,cik are akan kabo,,tapi kena contact cik are dulu lah..heee..wassap or contact me 0134030013..perkenalkan diri,nama..asal...InsyaAllah cik are akan bantu..jom bershaklee untuk ummah!! ^^

No comments: